Please throw your thing to say to me here DONT EVEN TRY AT MY BACK COUSE U CAN WRITE IT HERE DUDE!!

Cliks here please to get free pen to write freely here!!

Friday, March 20, 2009

family potrait

hmm bangun pg td rase mcm nk t do blik jer...
p k kn test kne g gak..walaupn aku x bce stu bende x bce..
still bingung abg aku msk kn duit utk aku, itu mmg merunsingkn!!!
tp yg aku moody sgt hri nie.. ble aku dgr lgu family potrait dr pink...
aku x tahu nk tafsir kn perasaan aku mase tu..
hmm tp mmg rase nk nagis pn ader...
kalo korang ader family potret tue simpan lah baik2..
mcm kwn aku byk ader simpan kt laptop diorg..
aku pn rase nk jg,
tp aku kne cmtum gmbr2 trpsh n trkoyak yg msih ader aku simpan n pungut..
gmbr mmg melambangkn realiti keadeaan kn..........................

1 comments:

AkU hANiM said...

family potrait mmg menyentuh hati..harap semua simpan baek2..takde siapa yg leh ganti setiap org dlm family kita..