Please throw your thing to say to me here DONT EVEN TRY AT MY BACK COUSE U CAN WRITE IT HERE DUDE!!

Cliks here please to get free pen to write freely here!!

Wednesday, March 18, 2009

(14.03.2009)gig plg hebat pd ku sblm nie...hangat beb..hehe

14.03.2009
hmm mcm biase hri nie cerah tp aku still target ujan nyer kjp lg..
so gig aku nk g ni kt muar, kt dewan jubli intan berdekatn the store..
so aku g ngn tebu beb... hehehe
aku pn x tahu nape jd pegi...
leh lak naik bas lak 2...
member aku tebu still nk aku naik mtr dgn dier..
tp aku bri alsan tkut ujan...
sbb kalo ujan bdn aku blh krem...
hmm sebab bdn aku blum baik dr kemalangn ngeri tu...
tp pun aku msh blh berdiri..alhamdulilah..
tp disebalik tu jg ader citer ngeri utk aku simpan sndiri..
tuhan maha ampun lg mengasihi dan ingin hambanya taubat...
hmm so blik pd citer asal, aku cuak naik mtr sbnrnya..
lbh lg org bwk aku n aku bwk org.. cuma kalo dh terdesak bru aku berani..
so tibe kt sne kteorg mcm pelancong asing..hehe
sbb kteorg x tahu jln lansung nk ke dewan 2..
semngat yg berkobar still cri org nk tnyer..
hmm ni pun susah gak nie..bkn seme org peramah atau tahu tempat kt ctu..
so aku cri toke kdai..
mungkin diorang berniaga c ni,
tahu kot ckit2 jln nyer...
so ble tahu ckit jln 2...
kiteorg pn jumpa dwn tue...bsr gak lah...
so pg jer msk kt dlm terperanjat aku tgk slogan youth 4 palestin..
ntah aku mcm rase mcm x kne jer tema dier..
so aku wat dunno jer lah..janji aku nk pogo pling gns punyer..grrrhh
so msk2 dgr bunyi gtr yg kuat tp aku rase perut aku bunyi lg kuat..
so dgn layu n kaku nyer aku tgk band yg tgh perform..
so aku mcm nk roger tebu nk pg mkn..tgh nk tnyer die yg bersuare dlu kn..
so aku terus sokong ah...fuh kenyang beb lps singgah kdai mamak tu..
so go on wit the gig tue..
band yg aku tgu plague of happiness muncul..ahahahaa
pogo lah beb.. hehe fuh mmg ganas lbh 30 org pogo dpn aku...
chaos gle babi beb... aku pn x tahu berape byk penumbuk n terajang aku kene..sme gak aku pn kaci blik.. mmg intim beb kteorg ahahaha
last yg wat aku terkedu hbs mcm nk nangis band revenge lah die nyanyi lagu ank liar...huhu x sangka aku ingt dpt dgr mp3 jer, tp live walaupn band lain yg nyanyi still gempak..syj/ sofea to me u a legend...
cume metal jer aku kurang nk msk still nk dgr gak, kter suke muzik...
aahahaha lps ni member aku nk plan g gig kt k.l..
ni mmg pogo hbs beb..sebab nie gig punk rock yeahhhhh grrrrrr A

0 comments: